About Us

Tuesday, December 28, 2010

BelaJar MemaAfkan...

Aku tak tahu kenapa dia wujud lagi dalam hidup aku?
Aku tak tahu kenapa dia perlu wujud waktu aku dah lupakan dia?
Kalau boleh sampai mati pun aku taknak tengok dia
Tapi...Mustahil,banyak kemungkinan yang boleh buat Kami berjumpa semula
Ya Alah.aku redha dengan apa yng berlaku sekarang



Aku cuba jadi pemaaf..
Memaafkan kesalahan orang yang banyak lukakan hati aku,
Orang yang pernah buat aku macam sampah,
Orang yang buat air mata aku tak henti2 jatuh..,
Orang yang tak hargai aku,

Aku maafkan dia..
Seikhlasnya aku maafkan apa yang dia dah buat dekat aku.
Biarlah..Allah lebih mengetahui pada tiap sesuatu yang berlaku..
Dan biar Allah sahaja yg membalas baik buruk seseorang itu..

Dan...seikhlasnya, aku tak berdendam lagi..

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi komen!