About Us

Monday, April 8, 2013

Review Veil Rental : 1 # Lina Yang sangat Cantik & Gojes!!


Assalammualikum....

Saya ada beberapa keping gambar penyewa veil nikah saya. Tunggu masa nak upload dekat blog satu persatu selepas dapat permission dari diorang. Ada jugak gambar2 yang saya belum dapat lagi. Alhamdulillah...tak sangka ramai yang berkenan dengan veil nikah saya hari tu. Even simple tapi ramai yang nak sewa sampai clash2 tarikh. Thank you sgt2!

Ok, Hari ni nak share dengan korang gambar Lina yang menyewa veil nikah dengan saya. Seyes, dia sangat gojes & cantik dengan my DIY veil. Tahniah Lina! awak memang ayu & cantik sangat time nikah hari tu.








Semoga Lina & suami berbahagia hingga ke jannah dan dikurniakan zuriat yang soleh & solehah =)

3 comments:

Terima kasih sudi komen!