About Us

Monday, April 14, 2014

"Cabaran awal" as new mommy

Saya nak ucap thank you sangat2 dengan ucapan tahniah korang atas kelahiran Fayyadh. Maaf sebab dah lama tak blogwalking ke blog2 korang. Busy sangat dengan new life sebagai ibu. In sha allah ada masa nanti saya akan berblog macam biasa. Tengah sesuaikan diri dengan keadaan baru =)

Dah lama nak kongsi pengalaman baru sebagai ibu dekat sini. Lepas habis pantang baru sempat nak menulis. Lama jugak xde entri baru dari saya kan?

Menjadi seorang ibu memang the best moment in my life selain menjadi seorang isteri. Maybe apa yang saya nak kongsi nanti akan ada orang yang pertikai atau tak setuju, tapi saya tak kisah orang nak cakap apa. pengalaman kita tak sama. Situasi dan keadaan berbeza. Hanya yang mengalami saja yang akan  faham.

In sha Allah next entri saya akan cerita tentang cabaran dan pengalaman saya dalam

1. Breastfeeding
2. Berpantang
3. Handle baby
4. Review product yang guna semasa preggy dan berpantang


Posted via Blogaway

3 comments:

  1. Assalamualaikum imah, takpe. take ur time. kita paham awak dah jadi mommy, mesti amik masa nak adapt. heee tak sabar nak baca next entri imah. take care awak ye.. yang paling nak tahu pasal Snow Bear breast pump tu. hehehe ^^

    ReplyDelete
  2. its okay imah..take your time..dah jadi mummy ni memang lah busy dgn si comel..bila dah ada masa btl2 update k :)

    ReplyDelete
  3. Assalammualaikum... take care mommy...:))

    ReplyDelete

Terima kasih sudi komen!