About Us

Monday, August 22, 2011

Mood RAYA dah bertukar jadi Mood BUSY

Last week saya dah berangan-anagn minggu ni saya boleh rileks sikit sebab tak ada kerja urgent yang perlu disiapkan. Mood saya time tu memang nak balik kampung jer,nak raya. Rasa macam badan jer dekat selangor ni tapi hati dan perasaan semua dah di eksport ke kampung..hehehehe.

Tapi itu cuma angan-angan saya sajer sebab realitinya mestilah TIDAK kan? Ingat company sesuka hati bayar gaji saya untuk bersenang senang dan bermalas malasan ke? Hehehehe.... Pagi tadi masuk kerja dah bersusun drawing architect diletakkan atas meja saya, tunggu masa untuk saya design. Time tu, terus mood RAYA saya hilang. Banyaknya keja yang nak di settlekan before balik kampung ni...Huhuhu.... Aiseh..ingat ke boleh bersenang lenang tetapi terpaksa bersusah payah pulak..huhuhuhu. Nak buat macam mana, dah namapun keja, kenalah siapkan. Lainlah kalau saya ni BOS boleh main arah orang jer tolong siapkan. Itu lagi best!

 So, minggu ni saya betul2 busy =(
 Nak menulis novelpun dah tak cukup  masa.
Sedih..huhuhuhu...=(

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi komen!