About Us

Sunday, November 27, 2011

Review Filem Puss In Boots

Puss yang sangat2 comel!!! geram macam nak picit2 jer muka si Puss nih....Seyes, masa tengok filem ni dalam panggung tadi memang perkataan "comel" yang paling kerap disebut oleh semua penonton. Kalaulah saya ada kucing macam Puss ni memang boleh buat kepala saya pening. Hehehehe....Kucing yang nakal dan dicop sebagai penjenayah. Playboy pulak tu! hehehehe...Tapi si Puss ni baik tau. Orang kampung dia jer yang tak tahu.



Bagi saya movie ni memang kelakar, santai dan happening!! Dengan sepasang boots yang sangat dibangakan oleh Puss, gayanya sahaja sudah cukup untuk buat penonton tak kering gusi. Macho tapi comel..hehehe. Geram betul saya tengok si comel ni. Tambah2 bila ada adegan dia menari dengan si Katty. Ini part yang paling best bagi saya dalam filem ni. Tarian dia nampak hidup dan sangat2 comel okey! hehehe...satu lagi bila si Puss buat muka kasihan dengan mata yang bulat, muka dia nampak very cute. Eii...geramnya saya! Hehehehe...




Pada korang yang sukakan kucing  dan suka tengok cerita cartoon, trylah tengok filem ni. Memang tak rugi. Best sangat2! Saya kasi 5 stars untuk filem ni. Lagipun saya ni peminat dan pencinta kucing, that's why saya nak sangat tengok filem ni! Hehehehe...



p/s: Tak sabar nak tonton Filem "Ombak Rindu" next week. Suka bila my favourite actress, maya Karin berlakon dalam filem ni. Hehehe..hope so, filem ni best macam novel lah..=)

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi komen!