About Us

Thursday, April 9, 2015

Celebritylass, air ajaib yang super ohsem!

Salam Khamis!

Hari ni nak bercerita pasal air ajaib penghapus bau badan yang sangatlah berkesan & super ohsem! 

Selalu orang banyak titikberatkan penjagaan kulit wajah & badan. Nak putih gebu, licin, tubuh yang lansing kan? Tapi kadang lupa nak jaga kebersihan diri. Tak bestlah kalau just nampak cantik luaran tapi badan berbau kan? Tambah2 kalau yang selalu kerja gi sana sini. Berpeluh-peluh satu badan. lepas tu penuhla bakteria merebk & hasilkan bau yang sangat kurang menyenangkan. Ada setengah orang yang jenis badan cepat berbau ni pakai deodorant pun tak jalan. Masalahnya, sekarang ini banyak sangat deodorant / ubat ketiak yang dijual di pasaran 'suka bergurau' dengan meletakkan label protection 12 hour... 24 hour... & 48 hour! ??? ...Dan ramai yang telah kecewa apabila belum sahaja sampai waktu tengah hari badan sudah berbau, produk yang mereka gunakan hanya bertahan 4-6 jam sahaja. Lagi satu, sesetengah orang tak suka pakai deodorant sebab rasa melekit or risau ketiak jadi gelap kan.

Ada jugak yang tak tahan dengan bau peluh anak-anak yang baru balik dari sekolah. Mana taknya, dengan cuaca panas terik memang buat diorang mudah berpeluh. 


Tapi, jangan risau..sekarang ni dah ada produk yang super best untuk rawat masalah badan berbau & buat kita rasa kekal aktif serta yakin. Just ambik masa 3 saat je! terus badan segar & bau2 tak best pun hilang!  

Celebritylass!





Korang Boleh try Celebrity Lass untuk hilangkan bau pada mana-mana bahagian tubuh yang bermasalah dalam 3 saat sahaja dan tubuh anda dilindungi sehingga 24 jam. Insya-Allah saya jamin 100% berkesan & selamat digunakan.
    Master Odourless – Celebrity Lass :
  • Hilangkan bau dalam 3 SAAT!
  • Kekal BEBAS bau badan sehingga 24jam!
  • 100% Selamat tanpa bahan kimia.
  • Sesuai digunakan untuk semua peringkat umur.
  • Menghilangkan rasa takut, malu, risau dan stress anda.
  • Meningkatkan keyakinan diri anda.
  • Anda akan lebih dikasihi oleh orang yang tersayang.
  • Jaminan wang dikembalikan tanpa banyak soal, jika tidak berkesan!

Saya & officemate dah try produk ni. Memang highly recommended. satu botol tahan 3 bulan tau! sebab tak perlu guna banyak2. Sikitpun dah cukup. Officemate siap cakap lepas pakai celebritylass ni, kalau tak pakai dalam 2 hari pun badan kekal fresh!

Salah satu kandungan best dalam celebritylass ni adalah tawas yang mana dari dulu2 lagi orang tahu sangat berkesan dalam hilangkan bau badan. Sekarang ni, dimodenkan lagi dengan campuran pati herba & mawar untuk hasil yang lebih hebat! 

Lagipun botol celebritylass ni senang nak bawak kemana-mana & boleh digunakan bila-bila masa. Just calitkan je dekat mana-mana bahagian badan yang perlu. Mudah je kan?

Ok..jom tengok testimoni produk ni








Best kan?

Berapa harga celebritylass ni?

1 botol cuma berharga RM 75 saja! Satu botol tahan lebih kurang 3 bulan tau. Memang jimat. Kalau yang baru nak try2, korang boleh try botol trial dulu. Harga RM15 & RM 20. ikut packaging. Harga murah je. Boleh try dulu.


Untuk order boleh whatsapp 0123588459- saadiah sandy 

Untuk keterangan lanjut boleh refer link bawah ni







No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi komen!