About Us

Friday, August 14, 2015

The Vocket - Blog yang Penuh Info & Kisah Inspirasi


Alhamdulillah. Dah sampai ke hari Jumaat. Hari ni, saya nak kongsi dengan korang satu blog best yang korang patut baca & follow.


Dah lama Saya baca Blog The Vocket ni since follow update diaorang dekat FB. Tapi, kadang2 dekat news feed FB banyak update2 lain yang naik, tak terfollow sangat update dari diorang. Lagipun saya dah kurang aktif dalam FB. So, banyak ketinggalan kisah2 menarik dalam The Vocket. Blog saya sekarang problem pulak nak follow blog orang. So, kena bukak manually blog yang kita teringin nak baca.

Sekarang ni, setiap hari selain dari bukak blog ( rutin saya dari dulu), baca update dari blog2 yang saya follow, Baca berita online, dah jadi kewajipan untuk saya bukak The vocket setiap hari.

Terispirasi sangat dengan kisah2 & topik dari blog ni. Best. Kisah2 menarik yang boleh dijadikan tauladan, kisah unik, cerita semasa yang jadi viral dan macam2 lagila... Antara kisah yang buat saya terinspirasi pasal kisah lelaki tua berkain pelikat, kisah ibu yang berjaya didik 5 orang anak lelakinya jadi tahfiz dan lain2. Kalau nak cerita & komen memang panjang. lebih baik korang tengok & baca sendiri. Boleh pilih sendiri entri mana nak baca sebab website dia sangat user friendly.





2 comments:

Terima kasih sudi komen!