About Us

Monday, February 13, 2012

Yeay!!! Dapat Anak Menakan Lagi =)

Yeay! Suka hati sebab semalam 12.2.12 kakak saya selamat melahirkan anak keduanya. Cantik kan tarikh? Syukur alhamdulillah....I get another niece! Ingat ke nak dapat baby boy..tapi baby girl gak. Takpe2, yang penting semuanya selamat.

Congratz to Akak & Abang Wan =)

Seronok rasa sebab dapat anak menakan lagi. Dekat kedah, kiteroang panggil anak saudara tu "anak menakan", dan mak sedara tu "mak menakan". Tapi, saya tak sempat lagi nak tengok baby. Insya-Allah..bulan depan atau bulan 4 ni saya akan balik kampung. Boleh melawat akak dan baby. Kesian dekat akak sebab kena operate lagi kali ni. Dia berharap sangat boleh bersalin normal untuk anak ke-2 ni. Tapi, tak boleh juga. Huhuhu...Takpelah, yang penting semuanya dah selamat.

Hari ni mood saya masih penat dan letih. Weekend lepas saya ke Terengganu, attend wedding best friend masa study dekat UiTM Arau dulu. Nanti saya update tentang wedding tu k.

1 comment:

  1. dunia mmg dah berubah kan..tp sy nak cuba jugak cr jalan nak jimatkan kos..hihi

    p/s: thanks sebab komen entry sy..nnt dh jumpa tutorial tu akan updte n inform eiymah k..hihi

    ReplyDelete

Terima kasih sudi komen!