About Us

Thursday, March 8, 2012

Terowong2 Indah Di seluruh Dunia



Valencia-Underwater tunnel


Ukraine's Stunning Green Mile Tunnel

Pakistan Tunnel


Bund Sightseeing, Shanghai, China

Flowers Tunnel !





Tree tunnel

6 comments:

  1. nape x de terowong dekat m'sia..hihi..sume chanteq2!

    ReplyDelete
  2. salam pekenalan ..umi singgah dan follow ..

    wahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh cantiknyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ..kalau umi dapat gi sana mesti seronok gilaaaaaaaaaa laahhh!!

    ReplyDelete
  3. Ini yg buat auntie suke singgah kat blog emah ni walau pun yg ditunggu tak penah menjelma CSB tapi ade aje hidangan untuk mate dan info baru dari blog ni....Tunnel2 ni memang cantik2 belaka ..tunnel bunga tu kat mana ye rasa2 mcm nak gi aje. Ha..ha...ha...Jazakallah emah.

    ReplyDelete
  4. Salam ... Saya singgah dari blog diari perjalanan umi dan abah ...

    nape kat msia ni xde terowong yang indah camtu ek ...

    salam perkenalan ...

    ReplyDelete
  5. rahsiaalam@hushmail.comMarch 9, 2012 at 6:43 PM

    salam imah,
    sy suka bc coretan awk. salam perkenalan.camne nk contact awk?

    ReplyDelete
  6. Waalaikummussalam..Tq. Salam perkenalan juga. oh. ni email saya norfahimah87@yahoo.com

    ReplyDelete

Terima kasih sudi komen!