About Us

Wednesday, February 29, 2012

Update: terjah Roadshow ABPBH & Pameran Pengantin

Assalammualaikum...hari ni 29hb 2 kan? 4 tahun sekali baru nak jumpa tarikh macam ni. For those yang sambut birthday dan anniversary on this day, happy birthday and happy anniversary saya ucapkan. Last week, saya pergi pameran pengantin with my friends. Kebetulan ada roadshow ABPBH sekali dekat SACC mall..Kiteorang tak tahupun. Park kereta dekat SACC mall then nampak ada banner roadshow ABPBH. jalan2 jelah. Tak pernah pergipun selama ni walaupun tiap2 tahun dia buat sebab saya kurang minat pergi konsert or show2 artis. Tak pernah gi pun.Huhu.. kiterog cuci matalah jugak dekat situ. Tak adalah duduk seharian tengok show artis2 yang ada. Banyak habiskan masa jalan2 dekat pameran pengantin cuci mata apa yang patut sebab tahu memang xad nak booking apa-apa dekat situ melainkan kad kahwin. Yup! saya dah booked kad kahwin untuk majlis saya nanti. Booking awal sebab dah jumpa kad yang murah dan simple. Nanti saya cerita pasal kad kahwin tu. Ok..hari ni just nak tunjuk gambar yang berjaya di snap hari tu. Tak banyakpun ambil. Banyak gambar saya je..hehehe..









Baru teringat yang pada 1-3 March ni ada Fiesta Kerja kahwin dekat Plaza Alam Sentral. For b2b yang mana nak cari idea untuk wedding dan booking apa yang patut bolehlah datang ke sini. Ehm..sayapun tak pernah pergi pameran tu. Tak tahu nak pergi ke tidak..kalau ada masa free, akan pergi. Jom!

3 comments:

  1. kalau plan nak kahwin boleh lah pergi, masih takde, kalau pergi pun tak tahu nak buat apa..haha

    ReplyDelete
  2. Hehehe..Takpe, kalau bosan2 xada keja boleh pergi. Tapi lebih best pergi bila dah merancang nak kawen

    ReplyDelete
  3. aku pon book kad kahwin kat pameran pengantin dlu... katenye tgh promosi kow2... lgpon dah alang2 ade mase kan.. book je la trus.. mls nk pk dah...

    ReplyDelete

Terima kasih sudi komen!