About Us

Monday, March 12, 2012

Manusia Semakin kejam! Al-Fatihah Untuk Arwah Adik Nurul Nadirah

Sedih....menitis air mata saya bila baca berita petang tadi yang Polis sahkan rangka yang ditemui dalam keadaan rentung di ladang kelapa sawit adalah milik adik Nurul nadirah yang dilaporkan hilang sejak 1 march lalu. berhari-hari saya mengikuti perkembangan kes adik kecil ini, berharap dia dapat ditemui dalam keadaan selamat.    Namun, hanya rangka yang ditemui. Astagfirullahhalazim...betapa kejam dan zalimnya manusia akhir zaman ini. tergamak membunuh kanak-kanak kecil yang tidak berdosa dengan kejam. Apa salah dia? Apa dosa dia? Dia hanya anak kecil berusia 5 tahun yang tak tahu apa-apa! sampai hati orang buat dia macam ni. Tergamak dia diseksa sekejam ini! Memang manusia berhati iblis! Hukuman dunia mungkin si pembunuh ni boleh terlepas, tapi di akhirat nanti, dia takkan terlepas!  al-fatihah untuk Arwah adik Nurul Nadirah. Syurga tempatmu adik...Semoga keluarganya diberi ketabahan untuk menempuhi ujian ini.....Semoga kejadian ini menjadi pengajaran buat semua. penjenayah dan penculik ada dimana-mana. Manusia sekarang makin kejam. Bunuh orang dah jadi perkara biasa. Nauzubillah! Minta kita semua dijauhkan dari mereka2 yang zalim


4 comments:

  1. moga Allah menjadikan syurga sebagai ganti kepada penderitaan yang dia hadapi di dunia yang kejam ni.

    ReplyDelete
  2. kesian...mcm mana la mak ayh dia hadapi dugaan ni..sy yg kena ragut semalam pn xabs nangis lg ni

    ReplyDelete
  3. naper ye..bdak kecik xtau pape slalu jd mangsa aar?!!..naper x mat2 rempit ke,awek2 yg brlambak tepi jln tu ke,mat2 gian ke??..diorg hidup pun xguna,nyusah mak bpak jer..hehehehee,emo ckit..

    ReplyDelete
  4. sangat sedihh..pagi tadi baru tahu ttg berita adik dirang nie...harap sangat umur dia masih panjang dan mak dia jumpa balik....xsangka mayat yang ditemui tu dia..kesiannya dia..

    ReplyDelete

Terima kasih sudi komen!