About Us

Friday, July 12, 2013

Anak Buah saya, Nisa Admitted dekat Hospital (T_T)


Semalam before masuk tido saya asyik teringat dekat family dekat kampung. Rindu teramat. Ikutkan jumaat minggu lepas saya & hubby dah ambik cuti nak balik kampung dekat kedah. Tetapi, disebabkan saya tak sihat, tambah pulak dr xkasi jalan jauh, so tak jadilah balik. sedih sangat sebab dah lama tak balik sana. Dulu time duduk Kulim kerap sangat balik. If saya tak balikpun mak & ayah saya datang jenguk saya, tapi sekarng ni? huhu....Saya rindu sangat dengan parent saya, adik beradik saya & anak saudara saya yang dua orang tu! hehe..walaupun selalu cakap dengan diorang dekat telefon tapi xsama macam bila dah jumpa empat mata. Dahlah time tu ayah saya dah simpankan untuk saya & hubby buah durian yang banyak dah luruh dekat umah. Huhu...sedih. Kesian hubby..dia ngidam sangat nak makan durian pokok dekat umah saya. Hubby selalu cakap buah durian yang ayah saya tanam tu sedap ya amat. Ok..sabar, raya nanti kita balik makan puas2 ok. hehe..

oh..balik pada cerita asal. saya dapat mesej dari akak saya pagi tadi yang anak buah saya, Nisa kena tahan dekat hospital sebab demam panas. Huhu..baru jer wish happy birthday dekat dia semalam. siap tnya dia nak hadiah apa? nanti mak ngah belikan..Tapi dia baik, cakap xnak apa-apa. Bila pujuk2..tanya nak baju ke mainan, baru cakap nak baju..ok nisa, nanti mak ngah cari baju raya cantik-cantik dekat Nisa ok! Dah 2 hari akak saya bagitau yang Nisa demam. Tapi selalu malam je dia demam, siang ok. Tapi kali ni dah melarat. Makan ubat pun tak kebah-kebah jugak demamnya. Awal pagi semalam terus gi hospital. Huhu..sedih ar, rindu dekat dia sangat-sangat. Risaupun ya. semoga dia cepat sembuh!

2 comments:

Terima kasih sudi komen!