About Us

Friday, May 2, 2014

Kasut Online - Cantik Dan Murah!



Seperti yang ramai tahu, kasut adalah antara barangan fesyen yang paling digemari oleh wanita selain daripada baju, handbag, aksesori dan lain-lain lagi.
Sapa dekat sini yang addicted sangat-sangat dengan kasut? Korang mesti suka kalau dapat  beli kasut yang super gojes, trendy, berkualiti tetapi harganya murah! Yup! Kasut yang cantik dan murah! Sape tak nak kan?
adore sangat dengan kasut ni. Cantik sangat!!

Korang pernah tak pusing shopping mall bagai nak rak cari kasut yang korang suka last2 tak jumpa? Lepas habis tawaf satu shopping mall korang gi shopping mall lain pulak bila tak jumpa kasut yang korang nak. Kadang-kadang dah jumpa tapi saiz pulak takde. Takpun kehabisan stock. Stress kan? Mana taknya, dahlah makan masa yang lama mencari kasut yang kita suka, bersesak dengan orang ramai dekat shopping mall, nak kena keluar duit bayar tol, isi petrol, parking lagi last2 tak jumpa. Tu belum masuk lagi traffic jammed dekat jalanraya. Huhu..kalau jumpapun saiz pulak takde. Mesti rasa penat kan? Saya pernah alami situasi ni time cari kasut kawen dulu. Berbulan jugak mencari sebab nak dapatkan kasut yang saya suka.


Tapi sekarang kita dah ada alternative lain untuk shopping! Yeay!!! Senang nak cari apa yang kita suka bila dah boleh shopping secara online. Senang kan? So, tak payah penat2 lagi pusing mall cari kasut yang kita suka yang belum tentu jumpa atau ada size yang kita nak. Just click je kasut kita nak depan pc/ phone, buat payment then tunggu barang sampai dekat tangan. Mudah kan! Tambah-tambah kalau orang yang sentiasa busy dengan kerja, dengan life, dengan family..memang online shopping ni lebih mudah dan sangat membantu kita dapatkan barang yang kita nak. Then, sebagai satu terapi jugak tau bila shopping secara online ni lepas penat bekerja.



Ok. Berbalik pada kasut yang super cantik, gojes, trendy, up to date tapi harganya murah..meh sini saya nak share dekat mana korang boleh shopping kasut2 cantik dan murah ni.
Korang tahukan zalora Malaysia? Mostly semua tahu kan! online company yang terbesar dekat Malaysia. Korang boleh dapat kasut2 yang pelbagai jenis, cantik, trendy dengan harga yang murah dan berpatutan dekat sana!
Sekarang korang boleh beli kasut online di laman sesawang tersebut. Apa yang lagi best ialah korang jugak boleh dapatkan kasut daripada pelbagai jenama terkemuka antarabangsa ok! Bukan jenama tempatan saja ada dekat sini. Antarabangsa pun ada! Semuanya  dengan harga yang cukup murah dan terbaik di Malaysia! Memang best sangat kan?

korang boleh gayakan kasut yang dibeli dengan persalinan dan baju pilihan korang. Tidak kira sama ada korang suka dengan gaya modern yang stylish ataupun stail baju Muslimah yang trendy pasti akan ada kasut yang mencuri perhatian korang untuk beli kasut secara online di zalora! J

Ape lagi..jomlah terjah ke sana sekarang!!!

5 comments:

  1. suka jugak beli kasut....
    kakak sy lg suka beli kasut...lebih 50 pasang...
    tp bukanlah semua jenama gah LV, Gucci ke ....

    ReplyDelete
  2. kite suke sopink kasottttt!!!!

    ReplyDelete
  3. Sy suka shoping online.. Tp klu kasut ni takut tak ngam sizenya..

    ReplyDelete
  4. Infonya Sangat Bermanfaat, Sangat Komplit, dan Inspiratif Sekali

    Salam
    www.distributorsepatumurah.com

    ReplyDelete
  5. Menyediakan khidmat bina kedai online : Contoh spt di bawah
    http://www.mbbscreative.com/shop/

    Berminat email ke mbza2009@gmail.com

    ReplyDelete

Terima kasih sudi komen!