About Us

Thursday, October 16, 2014

Emo pulak bila layan Darma Kasih Berbisik!

Nila masalah kalau tengok drama bab madu madu ni. Ada isteri yang emo sendiri bila tengok. Hahaha...Dapat pulak tengok dengan suami. Memang menadah la tengok bini emo.

"Kalau cinta nape kawen lain?"
"Kalau sayang nape tengok perempuan lain?"
'kalau kesianpun perlu ke kawen lain?"
"Ni la lelaki..bini percaya gi outstation rupanya gi bukak cawangan baru. menipu satu hal"



sampai husband suruh tukar cerita lain tengok bini emo semacam. haha...Malam ni drama selamat pengantin madu pulak. Layan jela cerita madu2 ni...

Kalau dah nama isteri..sensitif benar dengan perkataan "madu". hihi..

7 comments:

  1. kite terlepas tgk citer ni semalam...dok layan setitis kasih darmia...officemates kata best jugak citer ni

    ReplyDelete
  2. kita sama kak imah...hhahaa walaupun laki memang jarang2 balik, time tgok tv sama2 boleh plak dia cakap

    "syg lebih baik tgok korean kot, kalau tgok tv melayu macam banyak bebel" hahahahha... (bini kuat bebel)

    ReplyDelete
  3. hahaha..sama la..terus alih tb lain..pastu kite senyap x terkata..kui3

    ReplyDelete
  4. Samalah..xle nk tgok...nyampah rasa..bnyk betul tekanan n persoalan..hehe

    ReplyDelete
  5. haha..betul sgt..kadang tgk iklan je pun dah emo lebih ..tak puas hati je citer cam ni..

    salam perkenalan dear

    jemput ke blog nana :)

    ReplyDelete
  6. kita pon layan citer ni sambil emo..hahahaa

    ReplyDelete

Terima kasih sudi komen!