About Us

Friday, October 30, 2015

Allah Maha Mendengar


Salam Jumaat korang!


Rasa happy sangat hari ni. First, sebab Fayyadh dah makin sihat. Fayyadh masuk hospital dari isnin pagi sampaila tengahari rabu lepas. 3 hari 2 malam berkampung dekat hospital sebab anak tak sihat. Huhu.. Pasal tu In sha Allah nanti saya akan tulis lain entri. Alhamdulillah..Fayyadh dah makin aktif cuma makan je tak sebanyak dulu. Take time kot.

Second, ada benda yang buat saya happy sangat hari ni. Tapi bukan pregnant ya. Moga ada rezeki untuk itu. Pasal lain. Sesuatu yang saya berharap tapi dalam redha. Berserah pada Allah. Dan saya tahu Allah sebaik-baik perancang. Alhamdulillah..hari ni dapat good news. Tanpa di duga, paling terkejut berita gembira tu sama macam suara hati saya.

Allahhu.... memang hampir menitis air mata...

Allah maha mendengar. 

Allah tempat meminta..

Alhamdulillah....

syukran..


3 comments:

Terima kasih sudi komen!