About Us

Monday, April 9, 2012

Alhamdulillah...Saya selamat

Baru lepas accident  pagi tadi masa nak pergi kerja.  Saya pergi kerja ada masa naik kereta, ada masa naik motor tapi pagi tadi saya naik motor. Motor saya dilanggar dengan dua buah motor lain dekat belakang sebab saya nak elak accident yang jadi dekat depan saya. Terus saya tercampak ke tepi. Penunggang motosikal yang lagi dua orang tu lagi teruk, melambung atas jalan. Tapi, Alhamdulillah...kami selamat. Tak ada kecederaan serius di luar. Dalaman? Wallhaualam...mintak2 oklah. motor saja yang rosak sikit. Saya just lebam2 dan sakit seluruh badan. Dah jumpa doktor, dah check. Semua ok. kalau sakit masih berlarutan, akan pergi check semula.

Tak tahu nak cakap salah siapa. Sebab benda nak jadi. berhati-hati macam manapun, benda nak jadi tetap jadi. Syukur saya tak apa2. Orang lain yang accident dekat depan, saya pun accident jugak.  Alhamdulillah..masih selamat. Doktor  bagi cuti sakit sampai rabu ni. Sampai sekarang, bahagian kanan badan sakit. tak boleh bergerak banyak. Saya hanya mahu rehat sampai badan dah ok untuk bekerja semula. Doakan saya cepat sembuh!


 * Selalu dengar orang tua2 pesan, time bertunang ni kena selalu jaga diri.  Katanya, darah tengah manis. Bila difikir2 dugaan yang terjadi sepanjang tempoh bertunang ni, betullah juga nasihat diaorang tu...huhuhuhu...Sebab tu tak elok bertunang lama2. Banyak dugaannya.

10 comments:

  1. alhamdulillah awk selamat imah.. tuhla kdg2 kite dah hati2 dah, tp kalau dah nak kne, nak buat mcm mane kn.. mmg x bole nk elak.. rest elok2 k.. semoga awk cepat sembuh :)

    ReplyDelete
  2. HATI2 Auntie paling tak suka anak2 Auntie naik motosikal sbb peluang utk jatuh tu tinggi sgt,

    ReplyDelete
  3. alhmdulilah slamt n tak ada apa2..hmm take care n moga cpt sembuh ya :)

    anyway, ckp2 org tua tu mmg ada btulny..ht2 ya..happy blogging!

    ReplyDelete
  4. alhmdulilah slamt n tak ada apa2..hmm take care n moga cpt sembuh ya :)

    anyway, ckp2 org tua tu mmg ada btulny..ht2 ya..happy blogging!

    ReplyDelete
  5. hati2 dan alhamdulillah semuanya selamat...
    xik tunang pun mesti terkejut nie kan...

    ReplyDelete
  6. alhamdulillah, akak selamat.
    insya Allah dosa2 kecil akan gugur bila sakit tu. :)
    syafakillah. ^^,

    ReplyDelete
  7. alhamdulillah akak selamat...
    insya Allah setiap rasa sakit tu akan ada dosa2 kecil yang gugur.
    syafakillah kak..
    (semoga Allah menyembuhkan akak..)

    ReplyDelete

Terima kasih sudi komen!