About Us

Sunday, May 27, 2012

Dua-Dua saya Dah Rasa!




Pantang ada promotion makanan baru dekat KFC dengan MCD saya memang sibuk je nak try. Suka sangat makan tak ingat dunia. Soal diet dah tolak tepi kalau bab makan ni. Sebab tu sampai sekarang badan masih jugak chubby. Tak ada gaya nak slim pun. Huhu....Bak kata mak saya, makanan tu nikmat dunia. Hehehe...


Ok..saya dah try makan KFC Pokkits ni. Alah, yang asyik tunjuk iklan dekat TV tu. nampak macam sedap je orang dalam TV tu makan, terus rasa nak try. lagipun time promotion harga dia murah je. Cuma RM 2.60. Hari ni last day untuk harga promotion. 



Rasa? Saya tak berapa suka. Bagi saya rasanya biasa-biasa je. tak adalah sedap giler or tak sedap lansung. Bolehlah..tapi sekali je makan dah tak nak try dah.  Tapi, untuk orang lain tak tahulah. lain lidah, lain selera kan?




McD chicken Foldover! Yang ini sangat sedap. Saya suka sangat2. Tambah-tambah dekat part roti tu. Macam roti prata / capatti. lembut, sedap. Ayam pun sedap. Ada sayur. Memang kenalah dengan selera saya. Nyum nyum..


Korang dah try ke? 

*Tulis entri bab makan tetiba rasa lapar la pulak. Huhu...

2 comments:

  1. Mc'd chicken foldover meal sy pun dh mkn. bru je semalam mkn . hehe yg kfc Pokkits belum lg. umm lma xprg kfc. slalu pergi pun macd

    ReplyDelete
  2. suka sangat dengan McD..tp en. am xsuka..hihi
    nak mkn mcD pun jadi jarang2 je..
    nampk mcm sedap nk kna cuba nanti..^o^

    ReplyDelete

Terima kasih sudi komen!