About Us

Thursday, May 24, 2012

Majlis Walimah Kawan2 ku



Jemputan Majlis walimah Minggu Ini


Jemputan Majlis Walimah Minggu Depan



Banyak kan? Itu belum campur lagi jemputan di office, di kampung dan undangan yang tak melalui Facebook. Rasanya dah lebih 20 undangan saya dapat. Rasa gembira tengok kawan-kawan saya yang bakal berumah tangga. Congrats my friends! Tapi yang saya terkilan + sedih sebab saya tak boleh nak atttend kesemua wedding di atas. Tambah2 lagi wedding yang bertindih tarikh dan lokasi yang berbeza. Susah sebenarnya nak pilih wedding mana yang nak pergi sebab takut ada yang terasa hati. Saya harap sangat mereka semua faham. Walaupun saya tiada di sana, saya tetap mendoakan yang terbaik buat semua. Semoga majlis korang berjalan lancar dan mendapat keberkatan dari-Nya. Aminn....

Pada kawan-kawan blog, b2b yang bakal mendirikan rumahtanga semperna cuti sekolah ni, tahniah dari saya. Semoga majlis korang berjalan lancar seperti yang dirancang. 


No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi komen!