About Us

Wednesday, October 1, 2014

Review Shaklee- Supplement Masa Berpantang


Masa Nak beli shaklee dulu..jenuh baca review pasal produk ni. Google sana sini tapi susah nak jumpa review dari pengguna yang bukan agen shaklee or yang jual produk shaklee. Banyak print screen yang sama je untuk setiap testimoni. Maaf cakap..itu yang saya jumpa masa awal2 pencarian review dulu.

Saya decide ambik shaklee sebab contain dalam dia lebih kepada vitamin! Dah terjamin selamat sebab bukan senang nak test2 ubat or herba dekat badan ni. Belum tentu serasi. Vitamin saya pernah consume so fikir in sha Allah ok dengan shaklee. Lepas tu baca testimoni banyak yang best. Akak office yang ambik ( bukan agen or penjual) pun cakap bagus. Lagi2 la nak beli kan.

Hari tu saya ambik set bawah ni..


Saya ambik

B complex
Vitamin C
Vita-Lea
Zinc Complex

Alhamdulillah..badan saya serasi dengan produk ni. Walaupun time anak jaundice still boleh ambik. Masa dalam pantang memang super duper penat. Tambah anak kena jaundice. 3 hari dekat hospital. Balik rumah kena ulang alik gi klinik ambik darah dengan keadaan kita yang baru je lepas bersalin. Ikutkan memang penat tapi bila ambik shaklee saya rasa bertenaga je. Fayyadh dulu kuat gila nangis..memang bermata panda hari2. Kadang rasa seharian tak tidur. setiap sejam, setengah jam dia bangun. Lepas tu nangis taknak tidur sejam pulak. Ikutkan kalau saya tak cukup tidur mesti esok tu sakit kepala sangat2 dengan demam tapi Alhamdulillah saya still rasa bertenaga masa ni.

Rambut pun tak gugur sangat. Kulitpun masa pregnant memang kusam gila dengan tumbuh biji2 ruam banyak dekat dahi. Dalam pantang dah hilang dah. Parut2 pun takde dah.

Dekat nak habis pantang saya ambik Alfafa dengan ESP. Orang cakap alfafa boleh banyakkan susu tapi dngan saya effect dia biasa je. Tak bertambah manapun. Maybe alfafa bukan milkbooster saya. Esp pun best. Memang pekatkan susu dan buat kita rasa kenyang. Tapi saya consume satu botol je lepas tu malas nak beli dah. Cukup dengan vitamin yang ada ni.  Tak termakan kalau ambik banyak2. hihi..

Sekarang dah habis pantang pun still consume b complex dengan vitamin C. Doktor pun pesan wanita memang elok ambik b complex dengan vitamin C secara berterusan. Tambah bila kerja dah ada anak kecik ni memang perlukan tenaga yang lebih. For me, harga shaklee tak mahal. still murah. sebab satu botol vitamin C boleh guna selama 6 bulan. B complex pun untuk 4 bulan. memang berbaloi la..

ok..ni review jujur saya yang bukan ahli atau penjual shaklee.

saya beli shaklee dengan Azie  dekat SINI. memang service dia terbaik. Sini FB dia

Boleh wasap dia dekat nombor ni  012-3872690

1 comment:

  1. sama la kita!yg pasti buang air lawas, badan bertenaga :)

    ReplyDelete

Terima kasih sudi komen!