About Us

Monday, June 11, 2012

Majlis perkahwinan 2 shabat





Asslaammualaikum….baru nak cerita pasal majlis kenduri yang saya attend 2 minggu lepas dan sabtu lepas. Saya gi Wedding 2 sahabat saya  sejakdari sekolah menengah dulu,  Maria & Aswad dekat Changlun, Kedah. Alhamdulillah…dah kawen dahpun kawan2 saya ni. Bercinta dari zaman sekolah tu..lama sungguh. Panjang jodoh mereka berdua. Sayapun tumpang bahagia.(^_^)









Ada insiden yang sedih lepas weding Maria dengan aswad ni. Baru hari sabtu saya gi wedding diorang, hari ahad malam, aswad call cakap maria masuk hospital sbb mata dia tertikam bullet stapler masa tengah kemas2 meja makan beradab pengantin.Huhu..sadis sungguh. Lama jugak kena tahan dekat hospital. Tapi Alhamdulillah..tadi saya call, Maria dah keluar wad Cuma masih lagi Mc. Saya doakan sahabat saya ni cepat sembuh. Aminn….


Sabtu lepas, saya ke Pahang sekali lagi attend majlis bertandang kawan saya Zira dengan suami. Hari tu time resepsi sebelah dia, saya tak dapat datang sebab balik kampung. Alhamdulillah…dapat jugak datang majlis zira dengan Duan. Maklumlah..lepas kawen ni, dia akan Terengganu pulak ikut husband dia confirm2 la susah nak jumpa dah…






Dua2 kawan saya ni kalau hujung minggu rajin jugak melepak dan datang tidur dekat rumah sewa saya dekat Shah Alam. Sekarang, bila dioarang dah kawen, sedikit sebanyak terasa la jugak kan sebab dulu kerap ada bersama dengan saya. Alhamdulillah..masing2 dah ada kehidupan baru. Semoga mereka bahagia hingga ke syurga. Amin…

1 comment:

Terima kasih sudi komen!