About Us

Friday, June 1, 2012

Member Baik saya dah kawen la!


Alhamdulillah...baru sampai dari mentakab Pahang. Saya ambik cuti hari ni nak attend majlis akad nikah kawan saya, Zira. Tengah berehat jap sebab lepas ni nak berkemas balik ke Kedah pulak. Penat tapi happy sebab dapat tengok majlis akad nikah dia. majlis resepsi esok saya tak dapat datang. nak attend wedding best friend masa sekolah dulu pulak. Musim orang kawen kan sekarang, so  mmg banyakla kenduri yang dijemput.

Ok. Malas nak taip panjang-panjang, saya letak gambar je. Nak sambung rehat before pack barang nak balik malam ni. Doakan perjalanan saya selamat dan semua urusan saya di kampung berjalan lancar. Amin..


Zira sangat cantik! Naik seri pengantinnya =)


















No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi komen!