About Us

Wednesday, July 11, 2012

Alhamdulillah..Saya Menang Contest!



Baru aje bukak blog tengok dekat bahagian komen rada beberapa orang ucap tahniah sebab saya menang contest Like, Post & win. Terkejut. Eh, betul ke ni? Sebab saya memang tak letak harapan tinggipun nak menang. Saja suka2 nak masuk. Ada rezeki ada ar. Tapi Alhamdulillah..rezeki saya. Tapi yang lebih buat saya terharu sebab menang tempat kedua (kategori blog paling tinggi referal). Terharu sangat sebab saya tak sangka ramai reades blog kerdil saya ni yang menyumbang traffic dekat blog Kina. Thank you pada Kina sebab anjur Contest ni. Terima kasih yang tak terhingga jugak kepada pembaca blog saya sebab banyak berikan sumbangan traffic untuk contest ni. Tanpa korang, tak mungkin saya menang. Saya tak expect saya akan menang lansung dalam kategori ni sebab followers blog saya tak ramai. Tak cecah ribupun. Tapi maybe ramai silent readers, anonymous yang datang menjenguk di sini  sekaligus menyumbang traffic ke blog Journey of bride to be. Alhamdulillah... pasal entri contest tu korang boleh refer SINI




Baru Jumaat lepas dapat cek dari Nuffnang. Tq Nuffnang. Tq untuk BE bulan ni untuk blog menjaring impian. Alhamdulillah...rezeki dari dunia blog. Walaupun tak banyak tapi sangat berharga dan bernilai buat saya. Walaupun niat menulis bukan semata-mata kerana mengejar duit tapi inilah yang dikatakan rezeki. Walau diduga dengan sakit sejak kebelakangan ni,(tapi hari ni dh sihat sepenuhnya), kemudian Allah hadiahkan saya sesuatu yang lebih bernilai. Alhamdulillah...

Terima kasih semua! Terima kasih banyak2

16 comments:

  1. rezeki! tahniah..... :) semoga sentiasa dipermudahkan dalam apa juaaaaaaaa persediaan! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tq Qiela =). Saya doakan yang sama untuk awak jugak

      Delete
  2. congratsss.. br join site ni dr kina

    ReplyDelete
  3. Jelesla ngn iemah..kie dh dekat tahun lepas lg tgu cek nuffnang..asek reject jer...then plg sakit hati, dh takleh masuk nuffnang pulak..acc cm dh kena block...sy tu, duit dlm sane ade ratus2..huhu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zura, Better email direct dengan Nuffnang. Tanya sendirii dengan dioarng apa2 masalah. Sebab imah apa2 masalah memang direct email diorang. Diaorang ok. Cepat jer reply pertanyaan kita. Sayangla Zura, income dalam tu banyak. Jangan putus asa k! try contact team Nuffnang

      Delete
  4. wow...sooo jeles ngan imah, menang GA. Alhamdulillah, rezeki org nk kawen. Syukur

    ReplyDelete
  5. congrate imah ;)
    rezeki nak kawen kan ;)

    ReplyDelete
  6. congrat dear! u mmg bertuah... i follo & link ya ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. ur welcome. Tuah readers blog saya jugak. Hehehe..ok. i will follow u back.

      Delete
  7. wah, tahniah, tahniah! dpt Rm600 ke ? uuh best tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih Ainaa. Taklah..nilai hadiah melebihi 600. Saya dapat hadiah harga 100 lebih. Alhamdulillah...

      Delete

Terima kasih sudi komen!