About Us

Thursday, July 5, 2012

Contest: Like,Post & Win RM600* Journey of Bride to Be


Kawan-kawan semua! Jom join cotest blog journey of bride to be ni. Caranya mudah jer. Korang hanya perlu LIKE contest ni dekat blog Journey of bride to be, ( ada 3 benda yang lorang kena like, contest ni, fanpage bride to be then fanpage penaja hadiah theshopAblog ). Then POST tentang contest ni dekat blog korang. Korang mesti cerita pendapat korang tentang blog bride to be ni & serba sedikit pasal hadiah dan syarat pertandingan. Tu je.  Lepas tu, tunggulah kalau2 korang dan saya bertuah untuk jadi pemenang! Senang kan? Contest ni bermula dari 4-7-2012 sehinggalah 10-7-2012.




 Hadiah? Mestilah best2 semuanya! Korang berpeluang untuk dapat hadiah macam dekat bawah ni....5 pemenang akan dipilih berdasarkan kategori yang dipertandingkan.


Hebat-hebat hadiahnya! Semuanya sangat bermanfaat digunakan untuk semua b2b tau!





Blog Journey of bride To be by Shakina Farhan pada kaca mata saya?

Sangat best ok! For me, blog ni wajib ada dalam semua blog list b2b sebab banyak info yang korang boleh dapat sini. Saya jumpa blog ni melalui carian google search. Masa tu tengah cari idea untuk kawen before saya bertunang dulu. Blog ni macam-macam ada. Banyak ispirasi yang saya dapat dari sini. Lagipun, Kina tak lokek ilmu untuk share dengan semua b2b yang lain. Macam idea buat 3d flower dekat baju bertandang dia tu, saya suka sangat. Kreatif!  Macam tu jugak DIY mini pelamin nikah dia. Sweet….jadi inspirasi untuk b2b budget ekonomi macam saya ni. Hehehe…Untuk b2b memang korang patut masukkan blog ni dalam list blog yag korang follow. Macam-macam yang Kina tulis dalam blog dia, tentang persiapan kawen, DIY things, pendapat dia, about her journey as b2b, wife, mom to be, and so on. Even kina dah jadi ex b2b pun dia masih lagi bagi info untuk b2b yang lain based on her experience. Bila ada promotion apa2 pun dia dia akan beritahu dekat blog. Pasal benda2 penting yang patut b2b semua ingat macam period cycle, budget yang perlu di tambah dalam list kawen (untuk persiapan lepas kawen), idea DIY photobook sendiripun ada tau. Banyak sangat info yang saya dapat. Bukan terhad pada persiapan kawen semata-mata je. Sukanya saya!


So, apa tunggu lagi? Jomlah serbu blog Journey of Bride To be  untuk keterangan lanjut dan join contest ni beramai-ramai. Mana tau bernasib baik untuk menang selain dapat input bermanfaat dari blog ni =)



5 comments:

Terima kasih sudi komen!