About Us

Wednesday, July 25, 2012

WALIMATULURUS. Undangan Untuk Semua


Asssalammualaikum...Dengan lafaz bismillah dan puji-pujian pada Allah SWT, saya ingin menjemput semua rakan-rakan, bloggers, followers ,silent reader  dan semua yang mengenali diri saya untuk hadir ke majlis perkahwinan saya pada 25hb Ogos 2012 bertempat Di Kodiang Kedah. Jika ada kelapangan jemputlah datang dan jika tidak dapat hadir, doakan semoga majlis kami nanti berjalan lancar dan dirahmati Allah.

" Tidak Terlihat indah oleh dua orang yang menjalin kasih itu selain daripada pernikahan"(HR Ibnu Majah)

"Dan diantara tanda-tanda kekuasaanNya ialah Dia menciptakan untukmu isteri-isteri dari jenismu sendiri, supaya kamu cenderung dan merasa tenteram kepadanya, dan dijadikan diantaramu rasa cinta dan kasih sayang. Sesungguhnya pada yang demikian itu benar-benar terdapat tanda-tanda bagi kaum yang berfikir." (Ar-Ruum:21)



P/s 1:  Kawan2 yang memerlukan kad kahwin samaada dalam bentuk e-card or by post sila email nama, alamat penuh & nombor telefon kepada saya (norfahimah87@yahoo.com). Disebabkan tarikh akhir pos malaysia di musim perayaan adalah 13hb 8 2012 diharap dapat PM alamat before tarikh ni.



P/s 2: Saya mohon maaf kerana terpaksa kaburkan bahagian alamat & nombor telefon pada kad kahwin & tidak mengupload Lokasi majlis atas faktor keselamatan di internet.  





Simple jer kad kahwin saya. Saya pilih yang murah2. Sayakan bakal pengantin ekonomi. Hehehe...Nak design sendiri tak pandai, so carilah yang murah tapi yang  puaskan hati saya =)

Semua pembaca blog saya di jemput datang bagi memeriahkan majlis. Jangan segan-segan dan malu2 kalau nak kad dari saya. Jom kenal mengenali =)

24 comments:

  1. tahniah dear.selamat pengantin baru

    ReplyDelete
  2. congrate.. saya kahwin 24hb 8. Doakan majlis kita berjalan lancar..

    insyallah..amin

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dekat2 je kan majlis kita? Tahniah untuk awak jugak. Mudah-mudahan semuanya lancar. Amin =)

      Delete
  3. tahniah... tarikh kita sama. zura pun dah mula jemput kawan2 melalui online

    ReplyDelete
  4. salam imah :) wah xlama dah ^_^ tahniah ya dear :) jgn lupa bg ika kad hehehe....boleh gak ika terjah wedding kamu :)email pon boleh ja :)
    ni email ika princess.izarika@gmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ok Eika. nanti imah emailkan kad ye =)

      Delete
    2. hope fully boleh p imah ^_^ xpenah ag cmpy wed blogger ni :)

      Delete
  5. salam, dear....
    tarikh akhir post mmg 13hb 8 2012 ye? lepastu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Untuk raya puasa. Lepas raya puasa bila start pos malaysia pos surat balik xpasti pulak. Huhu...

      Delete
  6. Saya pun tengah tunggu draft kad kawen ni.. bila lah bila..

    ReplyDelete
  7. tahniah...semoga berkekalan hingga akhir hayat =)

    ReplyDelete
  8. tahniah imah..semoga perkahwinan ini kekal bahagia hingga ke akhirat...amin

    ReplyDelete
  9. Tahniah Imah auntie ucapkan...semoga berkekalan ke anak cucu sentiasa dirahmati Allah swt perbanyakkan amalan semoga bertambah pahala jangan lupa mulai dari sekarang sentiasalh buat solat2 sunat tahjud dan hajat moga majlis berjalan lancar dan mendapat lindungan Allah swt. Amin.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tq kak mimi. Insya-Allah..imah ingat pesan akak tu dan cuba buat sebaiknya =)

      Delete
  10. Hi Imah, im ur blog reader also.. tapi tak pernah comment ;) sorry...
    First time comment and would like to wish you a very happy marriage life ;)
    Card you cheap pun cantik sangat :) so no worries.. and i love purple.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tq Subashi. happy to know you. Salam perkenalan dari saya =)

      Delete
  11. tahniah kak imah, hihi lama x lwt blog kak imah. tengk2 dh nk kahwin ya... cantik kad nikah, warna purple... uuh sy suka wrna tu ^^ apa2 pun semoga kekal ke akhir hayat ya. (:

    ReplyDelete
  12. ruginyer rapat ngan akak pas akak da kawen - zue =)
    zue pon nak jd pengantin ekonomi jugak yang penting halal itu nikah bukan kenduri yang besar2 hohoh

    ReplyDelete

Terima kasih sudi komen!