About Us

Monday, July 2, 2012

Kecewa


Baru dapat email yang saya dapat panggilan untuk ambik ujian goverment untuk esok.ujiannya esok dekat batu pahat Johor tapi email baru dapat hari ni. Saya terkilan sebab saya rasa macam xboleh aje nak gi sana. Macam mana ni? saya memang tunggu2 nak gi interview tu tapi kenapa baru hari ni dapat email? kalau area selangor ok lagi tapi dekat batu pahat saya perlukan masa. ujian jam 8 pagi. Kurang dari 24 jam saya kena ada di sana. Agak mustahillah... kalau nak drive dari shah alam pun dalam 3 jam. Huhu...saya betul2 buntu. dengan tak prepare apa. Nampaknya terpaksalah lepaskan peluang tu. Ya Allah..mudah-mudahan ada lagi peluang untuk saya di masa depan.


P/S: Sangat busy sekarang. macam-macam benda kena siapkan. Baru tersedar yang begitu cepat masa berlalu. Dah rasa kesuntukan masa nak siapkan semua kerja. mintak2 semuanya selamat. Amin..

3 comments:

  1. kalau interview ada banyak hari boleh minta tangguh ke hari yg lain..kna call jabatan tersebut...mungkin rezeki imah di situ siapa tahu..kan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dah call tapi xberjawab pun. lepas tu dia dah cakap tak boleh tukar tarikh dan tempat. email dia hantarpun mmg bertarikh hari ni.xpelah..tak ada rezeki nampaknya

      Delete

Terima kasih sudi komen!