About Us

Saturday, November 24, 2012

Review: Cinderella Wedding Creation


ok...hari ni just nak review  butik pengantin yang  gojes ni.  area  Jitra kedah. Since ramai yang tanya dekat mana saya sewa baju time resepsi hari tu, so saya nak menjawab dekat sini. hehe...Butik ni yang provide baju pengantin & make up saya masa majlis resepsi sebelah pihak saya.

Cinderella Wedding Creation. Lokasi : Pekan Jitra 3 ( belakang Jitra Mall)

kalau tak silap, butik ni baru setahun lebih bukak tapi perkara pertama yang saya berkenan sangat dengan butik ni sebab baju dia cantik2 & modern design! Lepas tu service tip top even saya tak ambik pakej pun. Just sewa baju dengan make-up. Tapi diaorang layan customer baik. Siap bagi suggestion lagi baju mana yang sesuai dengan kita, dengan bentuk badan kita. Kira komen jujurla....tak adalah dia main setuju je kita nak pilih baju mana kan padahal baju tu tak sesuai dengan kita & pasangan..hehe. Hasil dekorasi untuk pelamin, bilik tidur dengan meja makan pun cantik2. Paling penting, harga memang murahlah dengan service yang diaorang kasi sbb masa saya survey2 beberapa butik yang top2, mmg butik ni bagi harga paling murah. saya dapat sewa sepasang baju dengan aksesori RM 400 je sepasang.

meh tengok contoh  baju dari butik ni..






Dan ini Pelamin hasil deco diorang..





Untuk b2b area kedah, yang masih mencari man abutik pengantin yang gojes2 tapi harga berpatutan lehla gi survey dekat butik ni. Highly recommended. Silalah melawat ke FB diorang Di SINI

12 comments:

  1. Thanks for sharing :)
    Memang cantik pun design baju yang imah tunjuk. Nanti nak kawin leh gi survey :)

    ReplyDelete
  2. As Salam kak..saya bru saje terbaca blog akak.. .saya nak bertanya berapa akak bajetkan tetamu time wedding akak?

    ReplyDelete
    Replies
    1. oh...akak bajetkan tetamu datang dalam 1500 orang Tapi hari kenduri tetiba ramai lak yg datang. tapi mujur lauk cukup sbb masak cara kampung kan. selalunya untuk kenduri 1000 org pun dah ok cuma bila duduk kampung ramai sikit jemputnya =)

      Delete
  3. assalam akak.. sye bru je bce cerita2 akak dekat blog nie..sye bermint dgn kisah2 dan pengalaman akak.sya nk bertanya,berapa jumlah tetamu akak yg akak jemput tyme wedding akak dlu?

    ReplyDelete
  4. salam dek..akak nk tau dek novel 'Kerana Cinta Itu'dah ade di pasaran ker dek???pleasee dek akak nk tau sngt neh....kalu dh kuar akak nk carik...tq dek...

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumsalam kak. maaf sgt novel tu belum siap ditulis pun lagi tapi dah 300 lebih muka surat. tak tau bila nak habis tulis.huhu...If dah settle saya akan update nnti

      Delete
  5. ada contact no diorg x..plsss..dah pm diorg kat fb tp xreply..

    ReplyDelete
  6. akak kenal dengan dorang nie,,,timie kenal masa dia kena dengan Romzi lagi...b4 dia buka CWC..sepupu ambik pakej dengan dorang....hehehe..mmg ok dorang layan...

    patut la tengok review baju tgok mcm pernah tengok je di CWC..hehe

    ReplyDelete
  7. pakej bertunang kt butik2 mcm mne ye?

    ReplyDelete
  8. baju untuk saiz besar ade x?

    ReplyDelete

Terima kasih sudi komen!