About Us

Thursday, November 29, 2012

Review: Guestbook Corner Di Majlis Saya


Rasa macam dah banyak wat review kawen. tapi xjugak habis2 lagi. haha....ok, Hari ni nak story pasal Guestbook corner dekat majlis saya. majlis bertandang pun same jugak sbb guna pakai balik apa yang ada.

Guestbook corner ni saya DIY sendiri termasuklah Guestbook tu sekali. DIY jugak. Tapi saya tak tulis "guestbook" dekat kulit depan. Sebab duduk kampung, kenduri kampung saya rasa lagi suka tulis bahasa melayu aje atas buku tu. Bab DIY tu nanati saya cerita lain k. Now, pasal dekorasi meja guestbook kami.

Meja, saya request butik yang provide meja makan saya yang sediakan. Ambik meja bulat saiz sederhana jer. meja tu mmg dah siap berhias dengan bunga dekat alas dia. Saya just deko dekat part atas meja je. Kedudukan guestbook corner ni bawah khemah pengantin. So, siapa yang datang nak jumpa pengantin, akan tulis lah ucapan dekat dalam buku tu exspecially kawan2 & sedara mara sayalah. kalau nak mintak semua tetamu yang datang tulis memang tak cukup muka suratlah jawabnya. hehe..

Disebabkan kami ni sama2 pemalu, sama macam cerita Bunting si Pemalu tu (klik SINI), saya takkan letak gambar saya dekat sini. haha...Tapi teringin jugak nak letak gambar kan, so saya decide latak gamabr kami berdua time kecik2. kecik sgt sampai orang pun fikir yang mana pengantin lelaki yang mana pengantin perempuannya. Dahlah tu, letak gambar comot2 lak tu!







Frame ni saya beli dekat Jusco harga dalam RM 5 satu. So beli 2. Pilih warna putih sebab saya suka frame gambar yang warna putih. pen warna warni tu beli dekat popular. macam2 harga ada. gelas tempat letak pen tu rembat gelas dekat umah je. Saya ada letak hiasan bunga orkid dekat sini tapi tak nampak pulak gambarnya. huhu...

Dan ini pulak guestbook saya..











Overall, memang simple2 aje! rasanya semua part2 wedding saya semua simple sama macam tuannya. Ye tak? hehe....

Ok..tu je nak cerita. nanti update pasal DIY guestbook ni pulak. 

8 comments:

  1. wahhh...mmg awk ni kretif la...ske2..

    yg pnting puas atie kn2? =)

    ReplyDelete
  2. suka sangat :) simple dan cantik. puas hati dapat diy sendiri kan :)

    ReplyDelete
  3. oloh, comel sgt.. rajin betul kan.. za xder benda2 nie.. kt belah laki je ada.. xdan za nk wat.. bz sbb belajar.. hahaha..

    *bila r nak wat review psl wedding ni.. huhu..

    ReplyDelete
  4. simple tapi cantik kak imah..suka..

    ReplyDelete
  5. Mari berwakaf dan jana income

    http://wakafsedekah.com/index.php?id=2418

    ReplyDelete

Terima kasih sudi komen!