About Us

Monday, November 19, 2012

Review Wedding Blogger ex B2b Kedah : Eika & Ejal


Sabtu lepas, saya dengan encik suami berkesempatan attend wedding Eika, ex-b2b blogger dari kedah. Dulu, time wedding saya, Eika pun ada datang  jugak tau. Suka sangat kenal dengan Eika ni. Walaupun just kenal melalui duani blog, tapi dia sangat friendly! Ok..ini review wedding Eika dari saya.

Majlis eika & husband berlansung dekat Sungai lalang, kedah. Alhamdulillah..dengan bantuan GPS Encik suami kami tak sesat. Walaupun saya orang kedah tapi jalan2 dekat SP saya memang tak pandai. Kiteorang bertolak dari rumah pukul 2 petang,  sampai rumah Eika dekat2 pukul 3 lah jugak. Sampai2 aje, dah nampak muka cun pengantin depan pintu gerbang. Ya Allah..Eika sangat cantik macam princess masa wedding dia hari tu. Tapi xsempat nak snap gambar Eika banyak2 sebab pengantin jadi rebutan ramai hari tu. hehe....

Makanan, lauk kampung, semuanya sedap2. Ada gulai daging batang pisang, kerabu, ada ayam masak merah, gulai ikan masin campur terung dan nanas, ulam-ulaman, sambal belacan. Sedap sangat.



Licin tau di pelahap oleh saya. Tulang pun tak tinggal! hahaha...sedap2


Then, kami suami isteri makan laksa & rojak buah pulak. Ambik satu magkuk aje then share sbb time ni perut dah kenyang tapi teringin nak rasa rojak & laksa tu.






then..meh tengok meja makan beradab & pelamin Eika. Cantik sangat! tak silap saya bunga foam untuk meja makan tu Eika buat sendiri sbb pnah baca dalam blog dia pasal bunga foam ni.




Dah macam ala2 cinderella or princess dah kan? cantik sgt!

Dan ini guest book corner pengantin..


Comel kan kertas ucapan dia?

terambik gambar adik ni sekali untuk photobooth corner. seyes kreatif!

Suka part bunga2 kipas ni. comel..



Dan..last gambar dengan pengantin..

See..macam princess kan? lawa sgt mereka berdua. sama cantik sama padan. 

Gambar dari dekat

Pelamin dan pengantin yang cantik!


 Time kenduri ni encik suami tak sihat. Tapi terharu sbb dia sudi menemani saya ke majlis Eika & Ejal. Tq encik suami!

Untuk puan Eika, Tahniah! semoga berbahagia hingga ke syurga =)

5 comments:

  1. aaa...mcm princesslah...comel btol....imah dah mcm pengapit pulak.sm warna ngan tema..hehhe

    ReplyDelete
  2. cantik sgt ok.. rasa nk kawin semula, nk wat DIY mcm2 nie.. #macam rajin.. :P

    ReplyDelete
  3. b2b skrg kreatif2 & berani kan? part photobooth tu mcm nak buat tp tkot x cantik je..hihi..

    ReplyDelete
  4. imah ^_^ thx dear sudi mai wedding ika ....sory xterlayan,ramai cgt org.huhuhuhu,kami kuar outdoor pon kol 6 dah :( thx again taw :D

    ReplyDelete

Terima kasih sudi komen!