About Us

Monday, November 26, 2012

REVIEW: Bunting Kawen Si Pemalu!




Saya tempah kad kawen saya time tengah ada promotion dekat pameran pengantin. So, dapatlah percuma 1 bunting bila order kad kawen 1000pcs kn. Mula2 ingat nak wat bunting biasa, xnak letak gambar kami. Tapi staff kedai tu cakap rugila tak letak gambar sebab kos letak gambar free jer. Tapi kami ni kan pemalu. Hehe…segan nak letak gambar dekat bunting plus saya tak nak tunjuk dekat orang siapa bakal suami saya dekat umum. Suka main nyorok2 kan..hehe..

So, fikir nyer fikir…saya decide nak letak gambar separuh jer…Bukan separuh badan la tapi gambar dari sudut tepi (kalau separuh badan saya akan pikir letak part kaki aje. Haha..). So, gambar dari tepi kira macam kiteroang ni nak tunjuk muka tapi malu2 pulak. So, saya wat lakaran dekat kertas & email dekat diorang design bunting yang saya nak. Alhamdulillah…diaorang cakap diorang leh buatkan. Tapi masalahnya, saya tak ada gambar dari tepi. Encik suami pun. Nak jumpa tangkap gambar berdua jangan harapla kan sebab kiteorang duduk jauh2. Berjumpapun jarang. Hal kawen main settle sendiri2. So..saya mintak Encik tunang tangkap gambar dia dari tepi then email kan dekat saya. Dan gambar saya dari tepipun saya minta roommate tolong ambik kan. So, nanti pandai2 la staff dekat kedai tu super imposed kan gambar kiteorang.

Dan…nah…siap dah bunting kiteorang yang pemalu ni! Saya gantung dekat khemah pengantin . Sebab malu, hari kenduri before gi masjid untuk akad nikah baru saya gantung. Konon2 tak mau tunjuk muka bakal suami. Surprise la konon-kononnya….padahal malu.






Simple aje design bunting si “pemalu” ni. Saya request nak letak symbol cincin dekat tengah2. Oh ya..untuk b2b yang masih tercari-cari dekat mana nak tempah kad kawen saya suggest kan dekat Grazine. Paling saya suka dekat Grazine ni sebab design dia ada macam2, harga murah then paling best service diaorang tip top. Pagi hantar draft kad kawen, petang dah sampai dah email dekat kita suruh check. Even saya keja bertukar2 draft kad tapi diaorang sempoi je layan. Cepat & pantas! Semua pakai email jer.Kedai diorang dekat klang. .G la jenguk2 ye! Link saya dah kasi dekat atas tu. dekat nama Grazine. Klik aje anda akan terus sampai ke sana.

Kad kahwin saya edisi ekonomi nyer. sekeping 35 sen aje. ambik both side. senang. Jimat2. Ni entri pasal kad kawen saya hari tu..klik SINI

7 comments:

  1. ala2...comeynyer si pemalu...mmg jelas btul malunya...yg ringkas itu yg cntikkan....

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe..mmg malu pun cik mah. segan nak tunjuk dkt org yg datang kenduri. itu yg wat gambar cm gitu

      Delete
  2. cantik buntingnya..syaz pon ada fikir nak buat bunting dengan gambar malu2 jugak tp x de gambar yg sesua aleh2 jadila bunting x bergambar..

    ReplyDelete
    Replies
    1. bunting x bergambar pun cantik jugakla Syaz. kiteorg mula2 pun pikir mcm tu tapi bila timbul idea cam gini, tempek aje gambr sisi dekat bunting. xlah orang nak perasan sgt mcm muka depan2.hehe

      Delete
  3. cantik kad kawin hang imah...aku pun cadang nak pi buat dekat situ je...jimat...cantik2...kalau dua side kedai lain biasanya 65sen...tak pun rm1

    ReplyDelete
    Replies
    1. gi ar Ed sbb paling aku suka service dia cepat & pantas. Lepas tu harga murah. kalau dari seksyen 7 dekat aje kedai dia.

      Delete
  4. masa kawen adik dulu pun kami tempah kad kawen kat grazine gak.semua nya melalui email sahaja....hehe...hantar guna skynet,

    ReplyDelete

Terima kasih sudi komen!